انواع و میزان خسارت شخص ثالث

استعلام بیمه شخص ثالث

استعلام قیمت بیمه ها از شرکتهای متفاوت بیمه ای تحت نظر بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران  با در نظر گرفتن مشغله های امروزی کاری بسیار سخت و زمانبر ست , بعلاوه اینکه  به دلیل عدم وجود منابع مناسب و اطلاعات کافی  امکان ایجاد مقایسه حرفه ای وجود ندارد .

 

در این بین اصلی ترین دغدغه میتواند دستیابی به قیمت بیمه نامه شخص ثالث باشد که امروزه با چند کلیک امکان پذیر است.

برای استعلام بیمه شخص ثالث ابتدا باید اطلاعات ماشین مورد نظر را در دسترس داشته باشید بدین ترتیب که نوع خودرو ,سال ساخت,تخفیف عدم خسارت ,تاریخ انقضا بیمه نامه ماشین خود را وارد نمایید تا دسترسی به قیمت تمامی شرکتهای بیمه ای برا ی شما مهیا گردد.علاوه بر این میتوان شرکتهای بیمه ای را از لحاظ مختلف با یکدیگر مقایسه نمود.مثلا اینکه کدام شرکت خسارت بهتری پرداخت میکند و یا کدام شرکت در زمان کمتری پرونده خسارتی شما را به سرانجام میرساند و موارد دیگری که در پایین توضیح میدیم.

 

سطح توانگری مالی بیمه های مختلف از نظر بیمه مرکزی چگونه است ؟

توانگری مالی بیمه ها یکی از مهمترین شاخصه هاست تا متوجه بشیم خرید از کدوم شرکت واسمون منطقی تر و به صرفه تره سطح توانگری به ما میگه که شرکت بیمه  میتونه تعدات خودشو عملی کنه یا احتیاج به ساماندهی داره و ما برای خرید بیمه ازون باید دقت کنیم ؟

شرکت های بیمه در چهار سطح توانگری مالی تقسیم بندی میشن:

اوناییکه در سطح یک توانگری مالی هستن این توانایی رو دارن تا تعهدات خودشون رو عملی کنن و کاملا قابل اعتماد هستن . نزدیک یک شاخص مهم جهت اینکه ببینیم کدوم شرکت بیمه واسمون بهتره، سطح توانگری مالی اون شرکت هست. سطح توانگری نشون میده که آیا شرکت بیمه برای ایفای تعهداتی که از بیمه گذار قبول کرده، توانایی کافی داره؟
شرکت هایی که در سطح توانگری مالی یک هستند، این توانایی رو دارند.
شرکت هایی که در سطح توانگری دو هستن، این توانایی رو دارن که به تعهداتشون عمل کنن، ولی باید وضعیت مالی خود را بهتر کنن.
شرکت هایی که در سطح توانگری سه قرار دارند، باید علاوه بر بهتر کردنه وضع مالی، افزایش سرمایه هم بدهند.
شرکت هایی که در سطح چهار قرار دارند، علاوه بر بهتر کردنه وضع مالی و افزایش سرمایه، ملزم به کاهش صدور بیمه نامه، عدم ارائه پاداش به مدیران و خودداری از سرمایه گذاری در بخش های کم بازده می باشند.

 

استعلام بیمه شخص ثالث از بیمه مرکزی

 

 

مرسی که مقاله های بیمیلاین و مطالعه میکنید.

Check Also

bime shakhse sales

عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیمه شخص ثالث

   بیمه شخص ثالث   بیمه شخص ثالث با هدف حمایت از حقوق اشخاص آسیب …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *