بیمه شخص ثالث با شرایط استثنایی

بیمه شخص ثالث با شرایط باورنکردنی

این روزها تاثیر تکنولوژی و سرعت  رشد اون در زندگی ما بسیار زیاد شده تا جاییکه بدون استفاده از فرآیندهای آنلاین و اپلیکیشنها عملا یه جا کار میلنگه .

خیلی طبیعیه که موج فناوری بخواد  صنعت های متفاوتی  از جمله” بیمه” رو هم در بر بگیره.

تا حالا با این مشکل مواجه شدین که قیمت بیمه شخص ثالث شرکت های مختلف رو ندونین و احساس کنید که میشد از یک شرکتی خیلی ارزونتر یا با شرایط بهتر بیمه رو بخرین؟

یا شایدم دسترسی به نماینده ها سخت باشه و خیلی مشکلات دیگه .

یکی از کاربردهای فناوری های نو آورانه رو میشه تو صنعت بیمه آنلاین دید .

اگر بدنبال ارزان ترین بیمه شخص ثالث و یا هر بیمه ی دیگه ای هستی ، کافیه براحتی و تنها با 5 کلیک بیمه شی و بیمه نامه ات رو رایگان و بدون هزینه ی حمل , درب منزل و یا محل کار دریافت کنی !

 

بیمیلاین سامانه فروش بیمه آنلاین

بیمی لاین علاوه بر اینکه بزرگترین تجمیع کننده شرکت های بیمه گر هست خودش یکی از ارائه دهندگان بیمه زیر نظر بیمه مرکزی هست که به همین دلیل هزینه های واسط رو به مقدار قابل توجهی می تونه برای مشتریان کاهش بده ، علاوه بر این مزیت امکان بیمه شدن بصورت قسطی هم وجود داره که می تونیدبرای وسیله نقلیتون آنلاین بیمه شخص ثالث خریداری کنید .

بجز این موارد بیمی لاین هر هفته در کانال تلگرامی خودش و یا پیج اینستاگرامش خرید بیمه رو برای یکی از مشتریان خوش شانس اش به قید قرعه رایگان اعلام میکنه

 

خدمات دیگه ای از بیمی لاین برای مشتری هاش ؟

 

یکی از دغدغه ها بهنگام بروز حادثه های رانندگی چگونگی ارزیابی میزان خسارت وارد شده است . خوبه بدونید که بیمی لاین تنها شرکت ارائه دهنده ارزیابی خسارت جمهوری اسلامی ایرانه که تضمین می کند در این زمینه می تونه بهترین تسهیل کننده باشه .یعنی شما در هنگام تصادف میتونین از بیمی لاین خدمات ارزیابی و تعیین مقصر حادثه رو به راحتی بگیرین .

روی لاین بیمه شدن / در وقت اضافه خودتو بیمه کن !

بیمی لاین استارت آپ خرید آنلاین هر نوع بیمه از هر شرکت ارائه دهنده بیمه می باشد که توسط تیمی با سابقه دوازده ساله در صنعت بیمه است که با توجه به روند  رو به رشد تکنولوژی فرآبند فروش را در فضای آنلاین نیز گسترش داده است رهبری میشه که این خودش یک تضمین در انتخاب بهترین گزینه است.

با در نظر گرفتن مشکلات خرید آفلاین بیمه نامه ، مثل سردرگمی در انتخاب مناسبت ترین شرکت بیمه گر یا امکان مقایسه بین قیمت ها یا دریافت یک مشاوره بی دردسر ، میتوان گفت بیمی لاین تمامی این مشکلات را بطور کاملی حل کرده است و شما به راحتی در هر ساعتی ازروز در کمال آرامش و راحتی با ورود به www.bimiline.com  می توانید بیمه خود را انتخاب ، شرکت های بیمه و قیمت هارا مقایسه و با پنج کلیک فرآیند خرید خود را انجام دهید.

در این قسمت میتونین روی هر بیمه ای کلیک کنین تا چندتا باکس برای  شما باز بشه , به عنوان مثال  بر روی بیمه شخص ثالث کلیک میکنیم .

لطفا کارت ماشین  و بیمه نامه رو در کنار خودتون داشته باشین تا هرجا نیاز بود ازشون استفاده کنیم.

نوع خودرو رو مشخص میکنیم و پس از آن مدل خودرو رو انتخاب میکنیم

بر روی دکمه مرحله بعد کلیک میکنیم تا سه باکس بعد  رو هم به همین ترتیب پرکنیم.

پس از وارد کردن سال ساخت خودرو که بر روی کارت ماشین درج شده باید تخفیف عدم خسارت بیمه نامه رو وارد کنیم که همه میدونین در صورتیکه بیمه نامه  ای که در دست شماست یکساله باشه و از کوپن های اون استفاده نکرده باشین  باید عدد تخفیف درج شده رو با یک جمع کنین و به تخفیفات یک سال اضافه میشه و در آخر هم تاریخ انقضا بیمه نامتون رو وارد میکنین تا به صفحه بعد برین که قیمتو سطح خدمات دهی  همه شرکت های بیمه ای رو با هم مقایسه کنین و بهترین گزینه رو خرید کنین.

بعد از اینکه دکمه سفارش رو زدین و ثبت نام کردین در صفحه بعد عکس پشت و روی کارت ماشین و بیمه نامه رو آپلود میکنین تا بیمه جدید رو به راحتی براتون صادر کنیم

 

بیمه نامه رایگان میرسه به دستتون

عملیات خرید و مقایسه کمتر از دو تا سه دقیقه وقت میبره و شما رو برای همیشه از سردرگمی و عدم دسترسی به همه شرکتهای بیمه نجات میده.

 

مرسی که مقاله های بیمیلاین و مطالعه میکنید.

Check Also

شخص ثالث

انواع و میزان خسارت شخص ثالث

استعلام بیمه شخص ثالث استعلام قیمت بیمه ها از شرکتهای متفاوت بیمه ای تحت نظر …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *